+ navigate

Sunset Acai Presets

i'm so excited to introduce

more about the presets :)

GET THE COLLECTION NOW

Sunset Acai Main Preset 

Sunset Acai B&W Preset

Sunset Acai Film Preset

for those who always ask what preset i use to edit 99.99& of my photos, this is it! i have been working on perfecting my own preset for over two years, and i am so freaking stoked to finally be able to give it to you :) if you are looking for a preset that is vibrant, natural, and bright, THIS IS IT!

i'm not gonna lie, i have tried probably over 25 different sets of presets, and i still have not found the perfect black and white preset until now. i am in love with a clean black and white for large weddings and more of a filmy look for elopements. soooo, i created a base black and white preset with modifiers to change it up for each shoot!

when i am trying to be extra creative, i only ever use this film preset to edit entire galleries. not only is it fun to change it up once in a while, but this preset still keeps the bright and vibrant look while also looking like a polaroid :)

Preset Modifiers

omg my favorite part!

COLDER: a simple change to even out white balance

FIX HARSH LIGHT: i use this a lot to fix bright photos!

INDOOR LIGHTING: change the tones of indoor photos

LESS COLOR: desaturate vibrant photos for an even tone

MAKE IT BRIGHT: make those whites super bright :)

MORE BLACK: i add this to 99% of photos for definition

MORE COLOR: saturation is my best friend & now yours

MORE CONTRAST: for hazy photos, use this bad boy haha

SATURATED SUNSET: yummy sunset = happy samantha

WARMER: screw kelvin, use this for balance 

Color Modifiers

LESS CONTRAST: lighten dark faces and features

LESS SHADOWS: lift the shadows & background

MAKE IT BRIGHT: enhance bright features and whites

MAKE IT FILM: no b&w film preset just a modifier hehe

NO MORE HAZE: get the perfect sunset shot

B&W Modifiers

SNATCH THE MODIFIERS

snatch the modifiers

exactly how i feel about these presets!!

Shop the Presets

Questions? HMU Now!

ahhh i can't wait to hear from you!

CONTACt me

Questions?
HMU Now!

ahhh i can't wait to hear from you!

contact me

OPEN 2022 Dates

hey future brides!

omg hey! i am so dang happy you made it to my page! if you are looking for a photographer for your wedding in 2022, i am still filling my books!! i have a few spots left for summer 2022 and multiple weekends open fall of 2022. i'd freaking love to get on a phone call with you! fill out this contact form and we will chat!

Contact Me NOW!